Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen. 

- Ik had een kaars op het oog maar deze is nu weg, waar kan ik hem alsnog bestellen? 

Sommige kaarsen zijn tijdelijk en hebben een beperkte voorraad. Soms komt het voor dat wij toch nog een kleine voorraad ergens hebben liggen, of dat de kaarsen opnieuw worden gemaakt. Neem daarom contact op met de klantenservice zodat zij kunnen kijken wanneer je weer kan bestellen!

- Ik wil een kaars bestellen in een kleur die OhRuby niet heeft. Neem contact met ons op. Wie weet is het mogelijk om speciaal voor jou een kaars te maken.

- Hoelang duurt de levering? 

Doordat de kaarsen echt met de hand worden gevormd kan het zijn dat je pakketje er wat langer over doet dan je gewend bent van een Nederlandse webshop. Wij zijn hier transparant over en geven daarom altijd een levertijd indicatie van tussen de 1-4 dagen. 

 

UPDATE: Door de wereldwijde pandemie komt het in enkele gevallen voor dat het verzendproces langer duurt. Onze excuses hiervoor. 

 

- Mijn kaars is kapot binnengekomen?

Dit hoort natuurlijk niet! Neem contact op met onze klantenservice dan kijken we samen naar een gepaste oplossing. Graag ontvangen wij altijd een foto van de kapotte kaars. Doordat de kaarsen handmade gemaakt zijn, kunnen er imperfecties ontstaan. Dit heeft zo zijn charme en maakt jouw kaars uniek. De kaarsen worden gemaakt door mensen met een beperking, wij verwachten dan ook niet van hen dat de kaars 100% perfect is! 

Wij retourneren over het algemeen alleen kaarsen die stuk aan zijn gekomen.

- Ik ben niet tevreden en wil mijn product retourneren, kan dit?

Ja dit kan wanneer de kaars stuk is aangekomen. 14 dagen na ontvangst van het product. de kaarsen zijn hand gemaakt, wanneer je een kaars besteld en je bent niet tevreden kan je niet retourneren. De koop is definitief Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.